2018/2019-es tanév
A két tanítási nyelvű első osztályokban végzett szülői elégedettségvizsgálat eredményei
A 2018/19. tanév végén a kéttanos első osztályosok szüleit szólítottam meg, mert a többi kéttanos szülő már két alkalommal is vett részt ilyen felmérésben. A szülők önkéntes alapon, név nélkül töltötték ki a két tanítási nyelvű oktatásra vonatkozó, szülői elégedettséget mérő kérdőíveket.
Ez volt a harmadik alkalom, hogy ilyen jellegű kutatás zajlott a kéttannyelvű oktatásban részesülő diákok szüleinek körében. A kérdőíves kutatás célja az érintett szülők véleményének megismerésén túl iskolánk fejlesztése, hiszen olyan intézményként szeretnénk működni, ahová a szülők örömmel engedik gyermeküket, és ahol biztosítottak a gyermekek számára mindazok a támogatások és ismeretetek, amik segítik fejlődésüket és képességeik kibontakozását. Fontos tudnunk, hogy milyen a szülők véleménye a jelenlegi állapotról, és tisztában kell lennünk azzal, mely területekkel elégedettek, és hol szeretnének változásokat látni.
A három elsős osztályunkban (1.a teljes és 1.b, 1.c vegyes kéttanos összetételű), összesen 38 tanuló vett részt két tanítási nyelvű képzésben. A 38 kéttanos szülő közül 34 töltötte ki a kérdőívet, ami 89%-os szülői aktivitást jelent.
A 23 kérdést a hozzájuk tartozó válaszokkal az alábbi PPT-s prezentációban mutatom be, melyben a diagramok jól szemléltetik a válaszok megoszlásainak arányait mind a teljes és a vegyes kéttanos osztályokra vonatkozóan, mind pedig összesítetten. Köszönöm a szülők megtisztelő bizalmát és őszinte válaszait!
Miskolc, 2019. 08. 05.
Horváth Lászlóné
angoltanár, mesterpedagógus
Jókai Mór Ref. M-A-K-T-Ny Általános Iskola,
AMI és Óvoda
KÉTTAN_Elégedettségi_KÉRDŐÍV_2019
Kéttan_elégedettségi eredmények_2018-19 Hné
________________________________________________________________________
2017/2018-as tanév
A két tanítási nyelvű osztályokban végzett szülői elégedettségi vizsgálat eredményei
A 2017/18. tanév végén az elsős, másodikos és harmadikos kéttannyelvű osztályok szülői közössége önkéntes alapon, név nélkül töltötte ki a két tanítási nyelvű oktatásra vonatkozó, szülői elégedettséget mérő kérdőíveket.
Ez volt a második alkalom, hogy ilyen jellegű kutatás zajlott a kéttannyelvű oktatásban részesülő diákok szüleinek körében. A kérdőíves kutatás célja az érintett szülők véleményének megismerésén túl iskolánk fejlesztése, hiszen olyan intézményként szeretnénk működni, ahová a szülők örömmel engedik gyermeküket, és ahol biztosítottak a gyermekek számára mindazok a támogatások és ismeretetek, amik segítik fejlődésüket és képességeik kibontakozását. Fontos tudnunk, hogy milyen a szülők véleménye a jelenlegi állapotról, és tisztában kell lennünk azzal, mely területekkel elégedettek, és hol szeretnének változásokat látni.
A 121 kéttanos szülők közül 55 töltötte ki a kérdőívet, ez 45%-os szülői aktivitást jelentett. A 23 kérdést a hozzájuk tartozó válaszokkal az alábbi PPT-s prezentációban mutatom be, melyben a diagramok jól szemléltetik a válaszok megoszlásainak arányait.
Köszönöm a résztvevő szülők megtisztelő bizalmát és őszinte válaszait!
Miskolc, 2018. október 25.
Horváth Lászlóné
angoltanár, mesterpedagógus
Jókai Mór Ref. M-A-K-T-Ny Általános Iskola,
AMI és Óvoda
KÉTTAN_Elégedettségi_KÉRDŐÍV_2018
Szülői elégedettségi vizsgálat összesítése 2017-18
__________________________________________________________________
Szülői elégedettségi vizsgálat eredménye
a két tanítási nyelvű oktatásról
A 2015/16. tanév végén az elsős és másodikos kéttannyelvű osztályok szülői közössége önkéntes alapon, név nélkül töltötte ki a két tanítási nyelvű oktatásra vonatkozó, szülői elégedettséget mérő kérdőívet.
Ez volt az első alkalom, hogy ilyen jellegű kutatás zajlott a kéttannyelvű oktatásban részesülő diákok szüleinek körében. A kérdőíves kutatás célja az érintett szülők véleményének megismerésén túl iskolánk fejlesztése, hiszen olyan intézményként szeretnénk működni, ahová a szülők örömmel engedik gyermeküket, és ahol biztosítottak a gyermekek számára mindazok a támogatások és ismeretetek, amik segítik fejlődésüket és képességeik kibontakozását. Fontos tudnunk, hogy milyen a szülők véleménye a jelenlegi állapotról, és tisztában kell lennünk azzal, mely területekkel elégedettek, és hol szeretnének változásokat látni.
A szülők 49 kitöltött kérdőívet jutattak vissza az iskolába, ez 86%-os kéttanos szülői részvételt jelentett. A 21 kérdést a hozzájuk tartozó válaszokkal az alábbi összesítőben mutatom be, melyben a kördiagramok jól szemléltetik a válaszok megoszlásainak arányait.
Köszönöm a szülők megtisztelő bizalmát és őszinte válaszait!
Horváth Lászlóné angoltanár
Jókai Mór Ref. M-A-K-T-Ny Általános Iskola
Miskolc, 2016. augusztus 25.
Eredmény_Kéttan_Szülői elégedettségmérés_2016
Szülői elégedettségvizsgálat a két tanítási nyelvű oktatásról
2015/2016.
Tisztelt Szülő!
Iskolánk olyan intézményként szeretne működni, ahová Ön örömmel engedi gyermekét. Fontos számunkra, hogy biztosítsuk gyermekének mindazt a támogatást és ismeretet, ami segíti fejlődését, és lehetővé teszi képességei kibontakozását. Ehhez fejleszteni szeretnénk iskolánkat annak ismeretében, hogy milyen az Ön véleménye a jelenlegi állapotról. Tisztában kell lennünk azzal, mely területekkel elégedett, és hol szeretne változásokat látni. Ön is hozzájárulhat iskolánk fejlesztésének sikeréhez – ezért kérem, töltse ki az alábbi kérdőívet!
A kérdőívet NÉVTELENÜL töltse ki!
A kitöltött kérdőívet dobja be a portán elhelyezett dobozba!
Határidő: 2016. június. 3.
Köszönöm segítségét!
Horváth Lászlóné angoltanár
Jókai Mór Ref. M-A-K-T-Ny Általános Iskola, AMI és Óvoda
Kérem szíveskedjen bekarikázni a megfelelő választ!
- 1. Ki tölti ki a kérdőívet?
1. Anya |
2. Apa |
3. Szülők közösen |
4. Más felnőtt, éspedig: …………………………………………………
- 2. Milyen gyakran vesz részt gyermeke szülői értekezletén?
1. Rendszeresen
2. Alkalmanként |
3. Általában nem veszek / veszünk részt
4. Egyáltalán nem veszek / veszünk részt |
- 3. Beszél-e Ön Angolul?
1. Igen |
2. Nem |
3. Keveset
|
|
- 4. Megfelelő volt-e a tájékoztatás a két tanítási nyelvű oktatási képzésünkről?
1. Igen |
2. Nem |
3.Több tájékoztatást
vártam
|
|
- 5. Elfogadhatónak tartja-e a két tanítási nyelvű osztályba kerülés feltételrendszerét?
1. Igen |
2. Nem |
3. Részben |
4. Nincs rálátásom |
- 6. A két tanítási nyelvű képzés során nyújtott ismeretek megfelelnek-e az Ön elvárásainak?
- 1. Több, mint
amire számítottam
|
- 2. Erre
számítottam |
- 3. Kevesebb, mint, amire számítottam
|
|
- 7. Mennyire tartja felkészültnek az angol nyelven oktatott tantárgyak tanárát?
1. Kiváló |
2. Jó |
3. Kevésbé 4. Nem |
5. Nincs rálátásom
|
- 8. Mennyire érzi hatékonynak az angol anyanyelvű tanár óráit?
1. Kiváló |
2. Jó |
3. Kevésbé 4. Nem |
5. Nincs rálátásom
|
- 9. Elégedett-e az angol nyelv begyakorlottsági szintjével?
1. Teljesen |
2. Megfelelő |
3. Nem, több kellene
|
|
- 10. Követhető-e Ön számára, hol tart gyermeke a tanulási folyamatban?
1. Igen, mindig |
2. Általában igen |
3. Gyakran nem |
4. Nem
|
- 11. Kell-e segíteni a gyereknek az órákra való felkészülésben?
1. Naponta |
2. Heti 1-2-szer |
3. Ritkán |
4. Soha
|
- 12. Azt nyújtotta-e az iskola, amit a képzés indításakor ígért?
1. Igen |
2. Részben |
3. Nem
|
|
- 13. Mekkora megterhelést jelent gyermekének ez a tagozat?
1. Nem teher |
2. Néha nehéz |
3. Nagyon fárasztó |
|
- 14. Újra ilyen jellegű osztályba íratná-e gyermekét?
- 15. Kedveli-e gyermeke a kéttannyelvű órákat?
1. Igen |
2. Általában |
3. Gyakran nem |
4. Nem
|
- 16. Elégedett-e az iskola oktatási módszereivel?
1. Igen |
2. Általában |
3. Gyakran nem |
4. Nem
|
- 17. Elégedett-e az iskola nevelési módszereivel?
1. Igen |
2. Általában |
3. Gyakran nem |
4. Nem
|
- 18. Mennyire felel meg az iskola felszerelése a modern oktatás követelményeinek?
1. Teljesen |
2. Átlagos |
3. Gyenge |
4. Nem látok rá
|
- 19. Ha újra iskolát kellene választani, ismét bennünket választana-e?
1. Igen |
2. Nem |
3. Nem tudom
|
|
- 20. Mit tart Ön a legjobbnak ebben az iskolában?
- 21. Ön szerint mi a legrosszabb ebben az iskolában?
Köszönöm, hogy válaszolt a kérdésekre.
Horváth Lászlóné angoltanár
Jókai Mór Ref. M-A-K-T-Ny Általános Iskola, AMI és Óvoda
Partnerelégedettségi mérés értékelése – középiskola 2013-2014
1. A jókais diákok neveltségi szintje
megfelelő 1 2 3 4 5 6 kiemelkedő
Válaszolók száma: 38
Neveltségi szint
|
|
Jelölt érték
|
Megjelölők száma
|
A válaszolók százaléka
|
6
|
13
|
34,21%
|
5
|
18
|
47,37%
|
4
|
3
|
7,89%
|
3
|
4
|
10,53%
|
Összes:
|
38
|
100,00%
|
A jókais diákok neveltségi szintje 5,05
Tavaly 4,97
2. A tanulók közösséghez való viszonya
nehezen illeszkednek be 1 2 3 4 5 6 a csoportban aktívak
Válaszolók száma: 38
Közösséghez való viszony
|
Jelölt érték
|
Megjelölők száma
|
A válaszolók százaléka
|
6
|
13
|
34,21%
|
5
|
8
|
21,05%
|
4
|
4
|
10,53%
|
3
|
8
|
21,05%
|
2
|
3
|
7,89%
|
1
|
2
|
5,26%
|
Összes:
|
38
|
100,00%
|
A tanulók közösséghez való viszonya 4,37
Tavaly 4,60
3. A tanulók tudásszintje
elfogadható 1 2 3 4 5 6 kiemelkedő
Válaszolók száma: 38
Tudásszint
|
|
Jelölt érték
|
Megjelölők száma
|
A válaszolók százaléka
|
6
|
9
|
23,68%
|
5
|
9
|
23,68%
|
4
|
11
|
28,95%
|
3
|
8
|
21,05%
|
2
|
1
|
2,63%
|
Összes:
|
38
|
100,00%
|
A tanulók tudásszintje 4,45
Tavaly 4,37
4. A tanulók viselkedésében érződik-e az egyházi nevelés
nem vehető észre 1 2 3 4 5 6 észrevehető
Válaszolók száma: 38
Egyházi nevelés
|
|
Jelölt érték
|
Megjelölők száma
|
A válaszolók százaléka
|
6
|
9
|
23,68%
|
5
|
7
|
18,42%
|
4
|
10
|
26,32%
|
3
|
6
|
15,79%
|
2
|
4
|
10,53%
|
1
|
2
|
5,26%
|
Összes:
|
38
|
100,00%
|
A tanulók egyházi nevelése 4,13
Tavaly 4,21