UTAZTUNK!

Felejthetetlen tanulmányút
Nagy-Britanniába

Május 7-től 16-ig egy csodálatos utazáson vehettünk részt, iskolánk szervezésében. Csoportunk vezetője Mészáros Ágnes tanárnő féltő gonddal vezetett bennünket az út alatt.

Egy másfél napos buszút után megérkeztünk tanulmányi kirándulásunk első állomásához.

Brugge

Felfokozott politikai helyzet miatt Brüsszel helyett Brugge-t látogattuk meg.
Nagyon jól éreztük magunkat a talán elfeledett, mégis ékszerdoboz szépségű kisvárosban.

London

Londonban töltött napjaink során ellátogattunk a Tower of Londonhoz, ahol megcsodálhattuk a koronázási ékszereket és lehetőségünk nyílt fényképet készíteni a híres „beefeaters”-nek nevezett őrökkel. Később a Millenium Bridge-en áthaladva megnézhetünk egy igazi angol iskolát. Ezek után élményekkel teli délutánt töltöttünk Greenwich-ben ahol a Cutty Sark nevű hajót is megtekinthettük.
Másnap a London Eye volt az első látnivaló amit megnéztünk. Az óriáskerékről elénk tárult a gyönyörű panoráma, többek között megcsodáltuk a Big Ben-t, a Houses of Parliament-et, a rengeteg új épületet, de még a különleges londoni Double Deckereket is. A Madame Tussauds Panoptikumban folytattuk a napot ahol mindenki készíthetett közös fényképet kedvenc hírességének viaszszobrával. A Buckingham Palotához is ellátogattunk ahol fantasztikus meglepetésben volt részünk, ugyanis maga II. Erzsébet királynő integetett nekünk a palotából történő távozásakor.
London után Canterburybe indultunk, ahol megcsodáltuk a Székesegyházat, amely arról híres, hogy tragikus módon itt ölték meg Thomas Beckettet, az éppen imádkozó érseket.

Párizs

Párizsba megérkezvén egyenesen a Montparnasse felé vettük az irányt, amelyről tökéletes kilátás nyílt az Eiffel toronyra. Elénk tárult Párizs már-már megkomponált, ugyanakkor csodálatos látképe, a szerteágazó sugárutakkal és temérdek látnivalóval. Ezek után a Notre Dame különleges építészetében gyönyörködhettünk. A Montmartre felé menet még a Diadalívet is megcsodálhattuk.

Disneyland

Utunk utolsó állomása Disneyland volt, ahol felejthetetlen napot töltöttünk. Rengeteg szabadidőnkben pedig bármit kipróbálhattunk.

Az út alatt nagyon jól éreztük magunkat, felejthetetlen élményekben volt részünk hála iskolánk vezetősségének, a fantasztikus tanároknak és az összeszokott csapatnak.

Stoll Borbála
Steininger Dorka
8.b

1. 2. 9. 3. 13. 20. 15. 17. 10. 16. 5. 19. 4. 6. 7. 11. 14. 12. 8. 18.