MATANDA

 

“A matematika, mint elvont tudomány megfoghatatlan, nehezen értelmezhető, ha csak elvi síkon közelítjük meg.
Rendkívül fontos feladata az általános iskola alsó osztályainak, hogy valóságos és jól működő készségeket alakítson ki. Mindennek az alapja a 10-es számkör, ahol már rendelkeznie kell a gyermekeknek megfelelő szintű mennyiség-, szám-, és műveletfogalommal.
Minden „építkezést” innen indítunk és ide vezetünk vissza.
A folyamatot gyorsíthatjuk, erősíthetjük minél több szemléletes, vizualitást, tevékenységet igénylő eszköz és módszer alkalmazásával.
Így történt ez a mai matematika órán is, ahol a MATANDA korongos abakusszal megjelenítettük a feladatokat, a változásokat, az analógiákat.”

Csordásné Éva

 

12170238_1008855972482995_1310144568_n 12170451_1008855949149664_1264355311_n 12177848_1008856032482989_2143226050_n 12177991_1008855989149660_1953934714_n 12179091_1008856025816323_1236458422_n 12179267_1008855955816330_1242157233_n 12179472_1008855985816327_922242114_n 12179547_1008856049149654_1814216119_n 12179562_1008856082482984_427599050_n 12180217_1008855925816333_1756593531_n