Ebben az évben is számos alkalom kínálkozott a Kutatók éjszakája programsorozaton belül. A 6. b osztállyal a Bay Zoltán Kutatóintézetbe látogattunk el. A Kajagame pontnál nyitott kreatív játékokon, beszélgetéseken keresztül megismerhették a gyerekek az élelmiszer-pazarlással és az élelmiszer-hulladékokkal kapcsolatos kérdéseket, problémákat. Hangsúlyt kapott a játékos szemléletformálás. A Roboroom teremben láthattuk az erő labirintusát és 3D nyomtatásra is rácsodálkozhattunk. A PC Gépmúzeumban a kiállításon túl régi számítógépes játékokkal is játszhattak a diákok. Majd egy pontvadászattal zárult programunk, melynek keretén beül kulturális örökségünk zegzugos ösvényein kutakodtunk a megadott karakterek után. Végül a nem mindennapi Schoolbus szállított bennünket vissza a belvárosba.
Nagybányai-Kiss Ágnes